3. díjam

 Sziasztok! Újabb díjjal gazdagodtam, mely talán nem is a harmadik, én akként állítom be. Voltak mások is, akiktől kaptam díjat, de azok sajnos eltűntek valahol a chat sűrűjében, mikor sajnos nagyon ritkán volt bejegyzés...
 Ezek az idők azonban elmúltak. :) Az elmúlt pár napom pedig nagyon jól alakult, azonban hétvégi kiruccanásom miatt nem tudtam közzé tenni az új részt, ami mellesleg ez után a bejegyzés után községünk szeme elé kerül. Remélem tetszeni fog neketek, de egyenlőre ennek a díjnak hála, szeretném, ha jobban megismernétek engem.


Akitől a díjat kaptam: Natália Havasi

Szabályok:



- Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat.

-Írj 11 dolgot magadról.

-Válaszolj 11 kérdésre.

-Írj 11 kérdést.

- Küld tovább 5 embernek.
11 dolog magamról:
 -  Eddig rengeteg minden szerettem volna lenni, pl,: kukás, WC pucoló, medence pucoló, tenger biológus, tanár, stb.
 - Azért akartam kukás lenni, hogy felállhassak a kukás autó hátúlján lévő izékére :D
 - Legnagyobb vágyam, hogy (most már biztosan) műfordító lehessek. Ez az én véglegesített életcélom
 - 4,9-es átlagom lett év végén
 - Nemrég jöttem rá arra, hogy hasonlítok egy olyan emberre, akiről nem is gondoltam volna, hogy van bennünk valami közös. Pedig nagyon sok dologban vagyunk egyformák...
 - Egyesek szerint elég elvont vagyok
 - Anyukám gyászhuszárnak nevez, mert folyton fekete pólóban és sötétkék farmerban járok
 - Kedvenc ruhadarabom a lila kockás ingem és a fekete Converse cipőm
 - Októberben születtem, méghozzá 13-án, így előfordult már, hogy péntek 13-án volt a születésnapom. Imádtam! :)
 - Nokia Lumia 625-ös telefonom van
 - Nincs otthon internetünk, ezért megy olyan lassan az írás

11 válasz: 


1. Hány évesen kezdtél el írni? 
 - 13 évesen.
2. Hány blogod van? Azok közül hány nem fanfiction?
 - 2 blogom van, ezek közül mindegyik az, bár a másik erősen hajlik a nem fanfiction kategóriába. Csak Zayn karakterét hasznéltam fel benne, de eddig nem igazán szerepelt benn.
 
3. Kedvenc együttesed?
 - Azt hiszem, hogy ez egyértelmű. :DD
4. Voltál már külföldön?
 - Aha! Sikerült is elvesznem, de aztán előkerültem.
 
5. Eltöltenél egy hetet messze a családodtól, úgyhogy ők nem biztosak abban, te hol vagy?
 - Nem hiszem. Nem szeretek fölösleges aggódást kelteni bennük.
 
6. Van háziállatod vagy szeretnél?
 - Van, bár ő inkább anyukámé. Azért szeretem!
 
7. Milyen lett a bizid, az átlagod?
 - 4,9-es átlagom lett, azt hiszem, hogy az egész jó
8. Van olyan személy, akiért meghalnál?
 - Talán csak egy-kettő...
 
9. Szereted az extrém sportot?
 - Még nem próbáltam, de szívesen kipróbálnám.
10. Sportolsz?
 - Csak hobbiból tollaslabdázom
 
11. Tetszettek a kérdések?
 - Aham. :D
11 kérdés: 
- Mióta blogolsz?
- Miért kezdtél el blogolni?
- Van kedvenc blog "főhősöd"? Ha igen, akkor ki az, és melyik blogból jött?
- Milyennek ítéled a 2013-as évet?
- Milyen iskolába jársz?
- Milyen lett a bizonyítványod?
- Mi az életcélod?
- Kedvenc blogod? (Olyan, amit olvasol.)
- Szerinted miért döntöttem úgy, hogy neked küldöm tovább ezt a díjat?
- Kedvenc dalod mostanság?
- Mi a te zenei stílusod?
5 ember akinek küldöm: 
 Tudjátok, ezt a díjat, csak nektek küldöm, mivel ti vagytok azok, akik a 3 kedvenc blogomat írjátok. Mindig örömmel olvasom az új sorokat, és türelmetlenül várom a részeket. Talán nem commentelek minden rész alá... de én már a kezdetektől fogva ott voltam, és a legvégéig ott is leszek. 
    
            xx Esther

1 megjegyzés: