Drága olvasók!

      Márha még léteztek... Nos, igen, én vagyok. Hosszú idő telt el, mióta utoljára szóltam hozzátok.
 Órák, napok, hetek, hónapok váltakoztak és én végig a háttérben maradtam, holott kerestetek. Csakhogy tudjátok, láttam a kommenteket, és ahogy telt az idő, többen is kérdeztétek, mikor várható új rész. Nos, a következő bekezdésben lévő kifogásokat valószínűleg már százszor olvashattátok mindenfelé, de ez a szörnyű igazság, ez ellen nincs mit tenni.
 Tehát, az ok, ami miatt nem jelentkeztem a következő: iskola. Idén kezdtem a gimnáziumot, ami kemény diónak igérkezett, de jelentem, hogy sikeresen zártam, és ez nagy boldogsággal tölt el. Boldogságomat rátok is ki kívánom terjeszteni, szóval jelentem, a következő rész érkezte:

2015. június 28.

 Remélem várjátok, mert én nagyon! A történet hamarosan egy kis fordulatot vesz majd, feltűnnek új, mégis régi szereplők, néhányakra nagyobb hangsúlyt fektetek majd, míg másokat a háttérbe szorítok. A kérdés az, hogy kiket, nemde? 
 A lényeg egy és ugyanaz: HAMAROSAN ÚJRA TALÁLKOZUNK! ;)


xx Esther

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése